Szkoła Podstawowa w Brojcach

Szkoła Podstawowa w Brojcach

72-304 Brojce ul. Długa 19

 

tel. 91 386 11 16

 

email: sp.brojce@brojce.net.pl

 

ePUAP: /SPBrojce/SkrytkaESP

 

https://www.facebook.com/SU-Brojce-106630704405580

 

Statystyki

  • Odwiedziło nas: 1093022
  • Do końca roku: 225 dni
  • Do wakacji: 32 dni

REGULAMIN KONKURSU PLASTYCZNEGO NA PROJEKT HERBU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W BROJCACH Z FILIĄ W DARGOSŁAWIU

 

REGULAMIN KONKURSU PLASTYCZNEGO

NA PROJEKT HERBU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W BROJCACH Z FILIĄ W DARGOSŁAWIU

 

I. ORGANIZATOR KONKURSU

Organizatorem konkursu jest Szkoła Podstawowa w Brojcach z Filią w Dargosławiu

 

II.CEL I PRZEDMIOT KONKURSU

  1. Celem Konkursu jest wyłonienie projektu HERBU SZKOŁY przedstawiające Gryfa Pomorskiego.
  2. Herb powinien być czytelny i jednoznaczny w przekazie wizualnym, łatwy do zapamiętania, łatwo identyfikowany z patronem szkoły,  powinien wzbudzać pozytywne emocje.  Herb nie powinien być skomplikowany pod względem graficznym i kolorystycznym i zawierać nazwę Szkoły. 
  3. Herb może być wykorzystywane przez Szkołę do celów identyfikacyjnych, reklamowych, korespondencyjnych, promocyjnych, itp.
  4. Skład Komisji Konkursowej:
    1. Dyrektor Szkoły Podstawowej w Brojcach
    2. Kierownik Filii w Dargosławiu,
    3. Nauczyciel plastyki i historii,
    4. Czterech przedstawicieli Rady Rodziców,
    5. Dwóch przedstawicieli Samorządu Uczniowskiego.

 

  1. I.     WARUNKI UCZESTNICTWA

1.  W konkursie mogą brać udział wszyscy uczniowie Szkoły Podstawowej w Brojcach z Filią w Dargosławiu.

2.  Projekty konkursowe mogą być realizowane oraz zgłaszane do konkursu indywidualnie lub zespołowo (zespół do 3 osób).

3.  Prace konkursowe należy składać zgodnie z wymaganiami zawartymi w regulaminie.

4. Uczestnik jest zobowiązany przedstawić autorski projekt nie będący kopią już istniejących prac.

5.  Uczestnictwo w konkursie jest jednoznaczne ze zrzeczeniem się praw autorskich na rzecz Szkoły Podstawowej w Brojcach z Filią w Dargosławiu.

6.  Uczestnictwo w konkursie jest równoznaczne z akceptacją warunków konkursu.

7. Przekazanie prac do udziału w Konkursie traktowane jest jako równoczesne oświadczenie, że projekt nie narusza praw osób trzecich, w szczególności nie narusza ich majątkowych i osobistych praw autorskich.  W przypadku wystąpienia przez osobę trzecią z roszczeniami wynikającymi z tytułu naruszenia praw określonych powyżej, osoba zgłaszająca pracę  (rodzic lub opiekun prawny) zrekompensuje Organizatorowi, jako wyłącznie odpowiedzialna, koszty poniesione w związku ze skierowaniem przeciwko niemu roszczeń odszkodowawczych, zwalniając Organizatora od wszelkich zobowiązań, jakie powstaną z tego tytułu.

8.  Z chwilą przekazania pracy do udziału w Konkursie autor pracy przenosi na SP w Brojcach wszelkie autorskie prawa majątkowe do dzieła w postaci herbu, wymienionego w pkt. II ust. 1, a w tym wyłączne prawo do korzystania z dzieła i rozporządzania nim na wszystkich polach eksploatacji, określonych w art. 50 ustawy z dnia 4 lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych z późniejszymi zmianami, w szczególności obejmujące:

  1. utrwalanie, zwielokrotnianie dowolną techniką w nieograniczonej liczbie egzemplarzy,
  2. wprowadzanie wzoru dzieła do pamięci komputera,
  3. oznaczanie i wprowadzanie do obrotu wyrobów i wszelkiego rodzaju materiałów promocyjno-reklamowych,
  4. wystawianie,
  5. zastrzeganie w Urzędzie Patentowym RP w charakterze znaku towarowego i/lub wzoru zdobniczego/przemysłowego,
  6. udzielanie licencji,
  7. wprowadzanie elementów o charakterze informacyjnym, nie objętych prawem autorskim,
  8. wykorzystanie dzieła (herbu) w całości lub fragmentach w działalności reklamowej oraz promocyjnej prowadzonej przy wykorzystaniu wszelkich technik wizualnych i audiowizualnych.
  9. SP w Brojcach w szczególności zastrzega sobie prawo do modyfikacji i wprowadzania poprawek do dzieła (herbu) w celu uzyskania jego najwyższej skuteczności osiągania celów komunikacji wizualnej oraz możliwości zastosowania na różnych nośnikach i przy użyciu różnych materiałów reklamowych.  Niniejszym autor dzieła akceptuje prawo do ingerencji w dzieło.
  10. 10.  Przeniesienie praw, o których mowa w ust. 2 i 3, następuje bez ograniczenia czasowego i obowiązuje na terytorium całego świata. 

11. Wraz z przekazaniem dzieła do udziału w Konkursie autor wyraża zgodę na pierwsze udostępnienie dzieła publiczności wraz z podaniem imienia i nazwiska autora.

12. Uczniowie Szkoły biorący udział w Konkursie na herb jako osoby niepełnoletnie nieposiadające pełnej zdolności do czynności prawnych, dołączają wraz z pracą pisemną zgodę rodziców lub opiekunów prawnych na udział w Konkursie. 

 

                  IV. FORMA PREZENTACJI PRACY KONKURSOWEJ

1.  Projekt znaku graficznego herbu szkoły powinien nadawać się do różnorodnego wykorzystania: reklama, Internet, pisma, ulotki.

2.  Prace należy wykonać dowolną technika plastyczną lub korzystając z technik komputerowych.

3.  Projekty konkursowe muszą spełniać następujące warunki:

- herb należy przedstawić na formacie A4,

- prace należy złożyć w formie papierowej lub na płycie CD,

- w swej treści projekt nie może zawierać elementów obraźliwych,

- projekt powinien nawiązywać do obranego patrona szkoły – GRYF POMORSKI.

Każdy projekt powinien być przedstawiony w wersji kolorowej.

4.  Symbol  herbu  winien charakteryzować się następującymi cechami:

- powinien znajdować się w polu tarczy,

- być czytelny i łatwy do zapamiętania,

- być łatwo identyfikowany z naszą szkołą,

- wzbudzać pozytywne emocje.

5.  Symbol herbu powinien być nieskomplikowany pod względem graficznym i kolorystycznym.

 

 

                  V.  MIEJSCE I TERMIN SKŁĄDANIA PRAC

1.  Prace należy składać do dnia do 30.11.2016 r. w sekretariacie szkoły lub gabinecie kierownika Filii.

2.Prace należy składać opisane na drugiej stronie; „Konkurs na herb szkoły” oraz podać:

•    imię i nazwisko,

•    klasę,

•    płytę z nagraną pracą jeżeli jest ona wykonana techniką komputerową w oryginalnym formacie oraz skompresowany do formatu JPG wraz z nazwą programu, w którym projekt został wykonany.

3.  Prace konkursowe, nie spełniające wymagań, o których mowa w regulaminie konkursu, nie będą podlegały ocenie Komisji Konkursowej.

4.  Prace dostarczone po terminie nie będą oceniane.

5.  Organizator nie zwraca prac.

6.  Ogłoszenie wyników Konkursu nastąpi do dnia 30 listopada poprzez informację na stronie internetowej szkoły.

 

VI. KRYTERIA OCENY PRAC KONKURSOWYCH

Projekty oceniane będą zgodnie z następującymi kryteriami:

- zgodność projektu z danymi naszej szkoły,

- oryginalność znaku, łatwość zapamiętywania,

- czytelność i funkcjonalność projektu,

- estetyka wykonania projektu.

 

VII. OCENA PRAC KONKURSOWYCH

      1.  W wyniku postępowania konkursowego Komisja Konkursowa wyłania zwycięzcę konkursu.

      2.  Dla zwycięzców przewidziane są nagrody.

      3.  Planowana data ogłoszenia wyników 05.12.2016 r.

      4.  Wyniki zostaną zamieszczone na stronie internetowej szkoły.

      5.  Po ogłoszeniu wyników zostanie zorganizowana wystawa prezentująca wszystkie prace.

 

 

 

  1. VIII.             POSTANOWIENIA KOŃCOWE
  2. Złożenie pracy do udziału w Konkursie oznacza zaakceptowanie wszystkich postanowień niniejszego Regulaminu.
  3. Prace konkursowe nie spełniające wymagań, o których mowa w Regulaminie Konkursu, nie będą podlegały ocenie Komisji Konkursowej.
  4. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany zasad Konkursu i treści Regulaminu.
  5. Decyzje Komisji Konkursowej są nieodwołalne.