Szkoła Podstawowa w Brojcach

Szkoła Podstawowa w Brojcach

72-304 Brojce ul. Długa 19

 

tel. 91 386 11 16

 

email: sp.brojce@brojce.net.pl

 

ePUAP: /SPBrojce/SkrytkaESP

 

https://www.facebook.com/SU-Brojce-106630704405580

 

Statystyki

  • Odwiedziło nas: 1093003
  • Do końca roku: 225 dni
  • Do wakacji: 32 dni

Dzień matematyki

14.03.18r. (w Dniu Liczby Pi) w Szkole Podstawowej w Brojcach odbył się Dzień Matematyki w klasach IV-VII. Uczniowie rywalizowali w konkursach klasowych, rozwiązując zadania: krzyżówkę, wykreślankę, skojarzenia, układanie wyrazów z liter hasła: MATEMATYKA JEST KRÓLOWĄ NAUK, tangram, matematykę ukrytą w rysunku, mapę myśli Dzień Matematyki. W ciągu trzech długich przerw wszyscy chętni uczniowie rozwiązywali zadania (20 do wyboru) rozmieszczone na gazetkach ściennych (indywidualny konkurs zadaniowy). Na dwóch lekcjach trójki z poszczególnych klas brały udział w indywidualnym (10 zadań testowych) i grupowym (5 zadań otwartych) konkursie matematycznym. Wszystkie konkursy liczyły się w punktacji klasowej.

Organizacja Dnia Matematyki w takiej formule miała na celu popularyzację matematyki i pokazywanie jej interesującej strony. Konkursy sprawdzały spostrzegawczość, zdolności geometryczne, plastyczne, językowe (w tym znajomość pojęć i języka matematyki), wymagały od uczniów podziału zadań, umiejętności współpracy, uczyły odpowiedzialności za wyniki grupy.  

Agnieszka Radon i Alina Zabrocka

Miejsca w konkursach indywidualnych:

- matematycznym

I- Bartosz Pryba IV a

II- Konrad Pochwała VII

III- Jagoda Janecka IV a, Szymon Janecki VI a, Danuta Czarniak VI b

- zadaniowym:

I- Konrad Pochwała VII

II- Szymon Matusiak V

III- Bartosz Pryba IV a

klasa

krzyżówka

wykreślanka

skojarzenia

układanie wyrazów

tangram

matematyka ukryta w rysunku

mapa myśli Dzień Matematyki

konkurs matematyczny grupowy

konkurs matematyczny indywidualny

indywidualny konkurs zadaniowy

suma punktów

miejsce

miejsce (I-VI) /liczba punktów (6-1 lub 0)

IV a

VI/1

IV/3

II/5

II/5

II/5

5

4

II/5

I/6

III/4

43

I

IV b

IV/3

V/2

IV/3

VI/1

-/0

5

4

II/5

V/2

-/0

25

V

V

I/6

II/5

VI/1

V/2

-/0

4

4

II/5

V/2

II/5

34

III

VI a

V/2

I/6

V/2

III/4

-/0

4

5

III/4

IV/3

-/0

30

IV

VI b

II/5

VI/1

I/6

I/6

I/6

5

4

I/6

III/4

-/0

43

I

VII

III/4

III/4

III/4

IV/3

-/0

5

4

II/5

II/5

I/6

40

II